NutriPlanet Homepagina

NutriPlanet voedingssupplementen en algemene sportvoeding

De nr.1 voedingssupplementen winkel van België!
 
 
 

 » Onze professionele trainingsschema's

 
NIEUW! Gepersonaliseerde trainingsschema's. Bouw uw trainingsschema op maat, KLIK HIER!
 

Afslanken

Spierdefinitie

  • Defenitie routine part 1

    Trainingsschema voor de gemiddelde naar gevorderde bodybuilder of fitnesser die staat voor een wedstrijdvoorbereiding of die wilt wat droger staan op een 5 dagen schema.

  • Serious cutting routine

    Trainingsschema voor de gemiddelde naar gevorderde bodybuilder of fitnesser op een 4 dagen schema voor een wedstrijdvoorbereiding of om wat droger te komen.

  • Serious cutting routine part 2

    Trainingsschema voor de gevorderde bodybuilder of fitnesser in een wedstrijdvoorbereiding of om droger te komen op 4 dagen .

  • Shredded routine part 1

    Trainingsschema voor de gevorderde bodybuilder of fitnesser op een 6 dagen schema ter bevordering van de defenitie.

Spieropbouw

  • 4 days muscle building workout

    Trainingsschema voor de gemiddelde bodybuilder of fitnesser op een 4 dagen schema ter bevordering van de spieropbouw.

  • Arms routine part 1

    Trainingsschema voor de gemiddelde bodybuilder of fitnesser op een 4 dagen schema om de armen wat meer aandacht te geven voor spieropbouw of gewichtstoename.

  • Arms routine part 2

    Trainingsschema voor de gemiddelde bodybuilder of fitnesser om de armen wat meer aandacht te geven voor spieropbouw of gewichtstoename.

  • Arms routine part 3

    Trainingsschema voor de gemiddelde bodybuilder of fitnesser om wat meer aandacht aan de armen te geven voor spieropbouw of gewichtstoename.

  • Full Body Workout Beginner 2 dagen

    Geschikt trainingsprogramma voor de beginnende fitnesser die wil kennismaken met het gebruik van gewichtentraining. Dit schema wordt gevolgt voor een tweetal weken. Na de eerste twee weken wordt er overgheschakeld naar een split programma voor de beginner op drie dagen per week.

  • Grow big part 1

    Trainingsschema voor de gemiddelde bodybuilder of fitnesser op een 3 dagen schema ter bevordering van de spieropbouw en krachttoename.

  • Grow big part 2

    Trainingsschema voor de gemiddelde bodybuilder of fitnesser ter bevordering van de spieropbouw.

  • Harcode training 3

    Trainingsschema voor de gevorderde bodybuilder of fitnesser op een 3 dagen schema voor spiergroei of gewichtstoename.

  • Hardcore training Part 1

    Trainingsschema voor de gevorderde bodybuilder of fitnesser op een 4 dagen schema voor spiergroei of gewichtstoename.

  • Hardcore training part 2

    Trainingsschema voor de gevorderde bodybuilder of fitnesser op een 4 dagenschema voor spieropbouw of gewichtstoename.

  • Monster dropshot part 1

    Trainingsschema voor de gemiddelde bodybuilder of fitnesser ter bevordering van de spieropbouw.

  • Muscle building workout 1

    Trainingsschema voor de gevorderde bodybuilder of fitnesser op een 3 dagen schema voor spieropbouw of gewichtstoename.

  • Muscle building workout 2

    Trainingsschema voor de gemiddelde bodybuilder of fitnesser op een 3 dagen schema voor een optimale spieropbouw en gewichtstoename.

  • Muscle building workout part 3

    Trainingsschema voor de gemiddelde bodybuilder of fitnesser op een 3 dagen schema voor optimale spieropbouw en gewichtstoename.

  • Shoulder shock workout

    Trainingsschema voor de gemiddelde tot gevorderde bodybuilder of fitnesser op een 4 dagen schema voor de bevordering van de spieropbouw en de schouders wat bij te werken.

  • Shredded routine part 1

    Trainingsschema voor de gevorderde bodybuilder of fitnesser op een 6 dagen schema ter bevordering van de defenitie.

  • Shredded routine part 2

    Trainingsschema voor de gemiddelde bodybuilder of fitnesser op een 5 dagenschema ter bevordering van de defenitie.

  • Superset routine for maximum defenition part 1

    Trainingsschema voor de gevorderde bodybuilder of fitnesser die in een wedstrijdvoorbereiding zit of die wat droger wilt staan.

  • Train like freak part 2

    Trainingsschema voor de gemiddelde bodybuilder of fitnesser op een 4 dagen schema voor spieropbouw of gewichtstoename.

  • Train like a freak

    Trainingschema voor de gemiddelde bodybuilder of fitnesser op een 4 dagen schema voor spieropbouw of gewichtstoename.

  • Train like a freak part 3

    Trainingsschema voor de gemiddelde bodybuilder of fitnesser op een 4 dagen schema voor spieropbouw of gewichtstoename.


NutriPlanet • Leopold I-Laan 25 • B-8000 Brugge • Tel. +32 (0)50 338 600 • E-mail: info @ nutriplanet.be
BTW-nr: BE0 878 489 705 • KBC - 738-0195809-85 • IBAN BE89 7380 1958 0985 • BIC (Swift) KREDBEBB
 
©2014 Nutriplanet.be - All Rights Reserved - Designed by ©2014 JVwebdesign.be